17e October

Just nu virrar det många tankar i min lilla skalle. Det känns som att både den och jag borde duplicera oss för att uppnå det resultatet jag vill ha. Och för att kunna sova på natten utan att tankarna surrar som galningar. Så många små och stora saker som ska göras och dygnet verkar ha för få timmar för tillfället. Men! Effektivitet är väl lösningen. Varvat med välbehövda pauser. Att plugga på heltid och sedan trycka in en hel vecka med jobb på heltid var kanske att ta i lite väl men fy va skönt det kommer vara när det är över.

Vart i alla fall än en gång godkänd på min hemtentan så det biten släpper jag nu. Dags att sälja lite kurslitteratur nu måntro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0