21a october

Sista dagen på jobbet idag. I alla fall för denna gång. Känns jäkligt bra på flera sätt men samtidigt lite jobbigt att lämna kvar högar med papper som inte hann fixas. Jag har dock jobbat på bra och man kan inte alltid hinna med allt! Nu blir det en jobb/pluggfri kväll och dag imorgon. Men desto mer blir det att göra på söndag om jag ska komma väl förberedd till grupparbetet. Motivationen till det är dock låg med tanken på nivån majoriteten min grupp brukar lägga sig på... Att göra så mycket som möjligt på så lite tid som möjligt och med så lite ansträngning som möjligt verkar vara mottot. Kommer troligen satsa mest på det jag anser är viktigast till på måndag för att faktiskt se till att jag lär mig något i processen också. Känns dumt att plugga bara för att plugga när man istället kan plugga för att lära sig något intressant. Jag tvivlar starkt på gruppens mål att få tre olika uppgifter gjorda på en dag. I alla fall om de ska vara bra gjorda...

Kvalitet före kvantitet någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0