en annan tisdag

Efter att ha landat i mitt rum efter en dags arbete känner jag inte för att rör min röv utan för huset igen. Tisdagar är ju egentligen kör-dag men syster min verkade heller inte vara på humör så min rumpa kan nöjt sitta kvar inomhur. Och tur är väl det när regnet öser som det gör utanför. Blir väl att ägna även denna kväll åt plugg i och med att dagarna spenderas på jobbet. Och om jag vill ha lite ledig tid helgen så är det bara att arbeta bort plugget nu. Men vem har sagt att plugg måste vara tråkigt? Jag har choklad, tända ljus och regn som smattrar mot fönstret. Att det jag sedan ska läsa om är väldigt intressant gör ju inte saken sämre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0