höst i håret

Vad passar bättre nu när hösten verkligen är här än en förändring. Och jag anpassar mig efter säsongen som går mot mörkare tider vilket även min hårfärg fått göra idag. Har varit blond väldans länge nu och trivs bra i det men nu längtade jag lite extra efter att bli brunett. Färgen har dock en smått lila ton i vissa ljus vilket jag inte riktigt gillar men jag får köra någon tvätt och se hur det blir.

Från en sak till en annan. Ikväll blir det middag på Mosebacke. Farmor och farfar hade igår sin 50-åriga bröllopsdag och har kommit ner hit till Stockholm för att fira den idag med släkten. Väldigt gulligt att dem att resa ner och vilja fira sin dag med oss, och dessutom häftigt att de faktiskt varit gifta i 50år! Det är banne mig inte illa. Stort grattis till dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0