veckan

Sammanfattar den senaste veckan med några bilder för det har blivit en del fotande! :)

Förra helgen var den som nämnt firande på Mosebacke för farmor och farfars 50-åriga bröllopsdag. Släkten från pappas sida var samlad och vi hade en superkväll!

Det var god mat! (Inte bara efterrätten...)

Början av denna vecka medförde sedan mycket plugg och två bra redovisningar tills jag på torsdag kl 12 tog helg. Och helgen kunde inte börjar mycket bättre än med en Within Temptation konsert! Det var fyra år sedan de sist var i Sverige och konserten blev även uppskuten på grund av att sångare fick barn så den var väl efterlängtad. Besviken blev jag absolut inte, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Fredagen bjöd på ännu mera härligheter då vi hade biljetter bokade till Batman Live i globen. Jag hakade mest på när syster ville gå men det är jag glad att jag gjorde! Den bjöd på flera skratt, en häftig show och många skurkar.

Gotham City

Efter Batman blev den utgång med en vän och när jag sedan kom hem något sent blev det fyra timmars sömn innan jag klev upp igen. Lördagen bjöd nämligen på lite Starcraft och mycket (fem timmar?) Battlestar Galactica - the Board Game. Jag som varken spelat det förr eller sett serien kände mig en aning förvirrad. Men efter några rundor började en del paletter falla ner. Har även lånat boxen så ska titta igenom serien och se om den är nå bra! :)

Så efter för lite sömn igår tog jag mig en rejäl sovmorgon idag och klev inte upp förrän efter elva, vilket är sent för min del. Att det sedan var dags att vrida tillbaka klockan så att den endast var strax efter tio gjorde ju inte saken sämre!

Just nu står grötkokande på schemat men sedan blir det till att träffa släkten igen, denna gång på en födelsedagsmiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0