Första hejdå

Sitter på rummet. Sista dagen innan jag tar en två veckors "semester" hem till Sverige. Det konstiga är bara att så många kommer att vara borta när jag kommer tillbaka. Så många är de kanske inte...men ett par amerikanare har eller kommer de närmsta dagarna åka tillbaka till USA. Att säga hejdå kändes bara knäppt, speciellt när man själv ska komma tillbaka efter jul. Kändes inte som det var på riktigt. Svårast blir det med min egna lilla Amerikanare här i korridoren. Hon åker hem nu innan jul och kommer inte tillbaka sen..Vem vet när man kanske ses nästa gång då. Världens bästa holländska åkte hem lite tidigare i veckan. Var lite småsvårt att säga hejdå, även om hon kommer tillbaka efter jul. Men man känner på sig att det riktiga "slutet" närmar sig. Fast så långt behöver vi inte tänka än! För nu ska jag njuta av att få komma hem och krama på familj, vänner och pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0