Counting pages

Orden och tankarna har flödat, dock inte kring tentan. Men nu får det bära eller brista. Den är iaf iväg mailad och imorgon ska jag föra papperkopian till min lärares fack. Känns rätt onödigt att dra sig till skolan på en "ledig" dag men finns inte så många andra alternativ. Nöjd kan jag inte säga att jag är denna gång men förhoppningvis ger den mig iaf ett godkänt. Diskussionen skrev jag igår natt kl 2 efter många timmars ångest kring att jag inte kunde få fram nå vettigt. Om det sedan resulterade i nåt vettigt eller bara massa blaj får vi väl se vad läraren tycker!

Imorgon ska jag iaf unna mig en välförtjänad sovmorgon för även om jag inte direkt är nöjd med tentan så har jag ändå kämpat med den och lite extra sömn skulle jag behöva. Sen blir det en dag av vad jag vill (efter att tentan är inlämnad).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0