Give a smile to get one back

Vissa helger njuter jag verkligen bara av tillvaron. Efter en kväll med fint sällskap av en vän, tacos, godis och vin somnade jag gott i sängen och tog mig en sovmorgon imorse. Att sedan få ligga och dra sig i sängen är inte heller helt fel. Sedan hängde jag med mamma och pappa på lite inköp och jag lyckades även äntligen hitta mig en ny väska! Min gamla svarta har jag redan sytt ihop en eller två gånger och den har nästan inge färg kvar. Nu hänger det dock en ny i mitt rum som kommer att användas flitigt!

Sen har jag njutit av friska luften och blåsten med en promenad i solen och sedan värmt mig i bastun där jag nästan somnade på laven. Vet inte riktigt hur jag tänker spendera denna lördagkväll men känns som att den blir bra oavsett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0