Face all the pain and take it on

Känner mig riktigt grym. Tentan börjar närma sig slutstadiet och det är bara måndag! Det betyder att jag har flera dagar att korrekturläsa och ångra mig lite. Inget kämpande och slit i sista minuten ska det bli. Som sagt får den ge mig vilket betyg den vill, känner mig ändå redan nöjd med den. Tur är det för jag har även ett grupparbete som ska redovisas på fredag och det har vi inte ens börjat på. Men vi ska ses innan skolan börjar imorgon i några timmar så då får vi förhoppningsvis en del gjort. Grupparbete på två är bättre än på fem!

Och hur grymt är det inte att kunna gå ner en trappa, hitta två säckar med kläder som ska slängas, rota igenom dem och hitta två fina tröjor som ser helt oanvända ut. Tack mamma!

Och hur underbart är det inte att jag har världens finaste syster som jag ska spendera tid med i veckan. Älskar min systeryster, båda mina syskon för del delen! Nää, bror min är ju inte så dum han heller. Syskon är bra att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0