Found it!

Det må vara lite sent nu när både jul och nyår passerat men stora, fluffiga snöflingor gör mig ändå lika glad.



Hemtentan är ca 1500 ord rikare vilket bättrar på humöret. 3,5 timma i bibblan jag sitt! Förhoppningsvis behöver jag inte plåga mig allt för mycket genom de sista 2000 orden. Men jag har laddat upp med en chokladkaka som stöd. Sen tänker jag slänga på ett rosa lack på naglarna för att sprida lite färgglädje. Min kreativa sida har fått jobba lite idag också. Ett nytt år och därmed behövdes det en ny kalender. Sagt och gjort så pallrade jag mig förbi Åhléns och grävde i djungeln. Förvånade mig själv med att välja en utan framsida, alltså en gör-det-själv kalender. Kom på att mamma gav mig årets (2011 då) väggkalender som innehöll massor med fina bilder. Så efter att ha framme saxen en sväng har jag nu mera en så här tjusig kalender:



Ja, som det kanske märkt har det gråa lilla molnet seglat bort för denna gång. Det märkte mor min på en gång i alla fall. Nu tänker jag ta ett glas rose, måla naglarna och sjunga vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0