I'm gonna pick up the pieces and build a lego house

Det går sakta men säkert frammåt det måste jag erkänna. Har småpluggat hela dagen idag vilket egentligen är det sämsta jag kan göra. Det känns som att man lägger ner så mycket mer tid än vad man egentligen gör. Men något resultat har det iaf gett för den är numera lite över 2700 ord lång. 3400 är max om jag inte vill minnas fel och det känns inte allt för långt borta. Försöker ha min mammas ord i bakhuvudet: Man måste inte alltid göra sitt bästa och sikta på högsta betyg. Så mitt mål denna gång är att ha en text som jag känner mig nöjd med, sen får den ge mig vilket betyg den banne mig vill. För godkänd, det tvivlar jag inte på att jag bli. Ska slänga in några ord till sen ska mamma få köra första läsningen av den! Andras åkikter är alltid till en hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0