Somebody that I used to know

Tillåt mig att skratta en stund åt mig själv. Att jag ens tror att jag ska kunna släppa tentan när jag har två hela dagar utan schemalagda lektioner. Nej, det låter inte alls som mig. Läser igenom och ändrar på för fullt. Men det känns som att jag ändrar den till det bättre i alla fall. Och jag skulle visserligen kunna lämna in den redan nu. Har man tiden och orken till att arbeta lite extra på den så skadar ju inte det! Det är även första gången jag inte behöver sitta och kapa ner den för att orden inte räcker till. Ett resultat av att vi har fler ord än vanligt eller att jag har blivit bättre på att skriva specifikt och koncist? Bra fråga men nu ska jag luncha lite och sedan blir det finslip på analysen tills jag får pluggsällskap, då är det grupparbete som gäller!

Fastnar för små fina låtar ibland och just nu har denna gått på repeat några gånger. 'Cause  that's how I roll...hittar en låt jag gillar och spelar sönder den tills jag inte vill höra den mer. Tråkigt men sant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0