The house gets cold when you cut the heating

Jag måste ju vara lite smått knäpp. Sista dagen på jullovet idag och vad väljer jag att göra? Jag sätter alarmet på 7.10 och åker iväg till gymmet. Nära var det att jag bara stängde av alarmet och vände mig om men är glad att jag inte gjorde det. Har fått lite ny energi som jag forhoppningsvis kan omvandla till fler ord i tentan. Väldigt mycket tjat om den där jäkla tentan känns det som men ibland får man lägga livet på hyllan ett tag och prioritera plugget. Men på fredag har jag inget annat val än att lämna den och redovisa en annan uppgift och det känns bra.

Nu blir det frukost nummer 2 eller kan man kalla det lunch när klockan är halv elva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0