Who wants to be right as rain

Det är nå speciellt med att vara vaken när (nästan) ingen annan är det. Det har börjat bli en vana, de gångerna jag kommer hem sent, att jag sätter mig och surfar runt, lyssnar på musik eller kollar någon serie bara för att vara vaken en stund extra. Ibland är det skönt att bara vara helt själv i sin ensamhet och det är inte alltid lätt att hitta en ensam och lugn stund när man bor med tre andra personer, har plugg att sköta och samtidigt vill vara social.
Men det är i alla fall ett som är säkert, oavsett hur mycket jag gillar att vara social och umgås med folk så behöver jag en stund för mig själv då och då. Och vilken tid är bättre då än när alla ligger och sover?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0