You can get addicted to a certain kind of sadness

Skulle kunna säga att jag inte har någon motivation till något denna eftermiddag. Men det vore lite att ljuga för jag känner motivationen till att baka en dubbelsats av chokladbollar och att krypa ner under en filt. Haft en riktigt bra förmiddag och en ännu bättre helg men en natt med för lite sömn, sämsta möjliga föreläsningen som start på nya kursen, värk och ett ton med kurslitteratur (som jag ännu inte köpt allt) som ska läsas har humöret krupit sig ner på för låga nivåer.

Använder nog chokladbollarna som belöning till mig själv när jag lyckats ta mig igenom lite litteratur och sedan ska jag dränka mig själv i TV-serier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0