30-timmars tenta på gång

Nervös går det nog inte att låta bli att vara när man sätter tid på grejer. Klockan 18.00 läggs tentan ut på kursens hemsida och från och med då har vi 30 timmar på oss att skriva den, alltså till kl 24.00 imorgon. Enligt lärarna ska den ta max fem timmar att göra om man är väl förberedd och det hoppas jag väl att jag är lite iaf. Tänker nog försöka göra bort så mycket jag kan och orkar under denna kväll (blir nog sent ikväll) för att imorgon bara kunna läsa igenom och ändra småsaker. 10 000 tecken utan blanksteg borde ge ca tre A4 vilket inte borde vara någon utmaning däremot ligger väl det svåra som alltid i innehållet. Men jag börjar nog min tenta tid med middag! Mat är väl ändå A och O?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0