Put a smile on that face

Lite bloggning blir det när man har annat att göra. Men jag trivs just nu med vardagen och sysselsätter den med det jag gillar; underbara människor, träning, plugg och självklart lite film och serier. Har fått en ny syn på måndags mornar också. Hade nämligen en bra start på veckan igår!

Nya kursen i skolan verkar iaf helt okej om än lite smått onödig eller nja.. Den går ut på att motivera oss till att matematik är roligt. Men vänta lite.. Det tyckte jag ju redan. Fast någon ny kunskap lär den nog bära med sig även denna kurs!

Imorgon väntar en rätt lugn dag då jag inte har några lektioner och ännu inte fått min kurslitteratur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0