The thought of you makes me smile like a fool

Sconesbakning och filmtittning med sällskap fick starta denna dag vilket gjorde att resten av timmarna flöt på med ett leende på läpparna. Råkade dock somna en stund under dagen..blev mycket pladder hemma hos en vän igår och kom hem senare än planerat. En lite sväng han jag iaf njuta av den varma solen. Satte mig på bron under eftermiddagen medan jag försökte få en blick över kursen som just startat.



Att sedan avsluta kvällen på resaturang med supergod mat, packning inför en tur norrut och Sveriges Mästerkock på tv så kan jag säga att det varit en bra dag. Passar på att njuta av lugnet innan kurslitteraturen dimper ner i brevlådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0