Ups and downs

Känner att mina tankar är lite varstans numera. Jag som i vanliga fall brukar känna mig rätt organiserad och planerande känner att jag har oerhört dålig koll. På det mesta. Tider är ett virrevarv och likväl alla papper. Känner mig oförberedd kring allt som handlar om skolan och delvis omotiverad. Detta kommer visserligen efter att i princip tagit en veckas lov från skolan så det kanske har sina grunder. Det känns dock mindre bra när jag inte känner att jag kan prestera lika bra som vanligt.

Håller fortfarande tummarna hårt för resultatet på förra tentan och hoppas att det inte kommer som ett hårt nedslag denna vecka. Den stressen om något skulle kunna gör mig ännu mera omotiverad. Men, men. Onödigt att oroa sig innan man fått tillbaka resultatet. Och har man blandat ihop tiderna så får man väl passa på att göra nå vettigt att tiden som kom i kläm.



I feel so lost in a world of chaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0