Undanflykter

Koncentrationen är låg idag. Alldeles för låg. Första delen av tentan lyckades ska trixa ihop under lördagen men den andra delen ligger fortfarande och skräpar. Med en inlämning först kl 24.00 imorgon kan jag ärligt säga att jag har lust att skjuta upp det ett tag till. Tankarna vandrar bort till annat och jag skulle hellre städa mitt rum, ta en lång dusch och sen njuta av solen. Kanske får det bli de första två delarna iaf för att minska lite på ursäkterna, och för att jag trivs bättre i ett städat rum. Stress är dock det sista jag känner över denna tenta och förr eller senare lyckas jag nog skrapa ihop några ord.

Nä, nu slår jag på musiken och röjer upp allt skräp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0