Fuck off

Komiskt nog är det på dagen då man ska vara tacksam och flera uppdateringar på Facebook handlar om vad uppskattar, det är dagen då jag bara känner FUCK OFF!

Har just svurit över att jag tydligen lagt 70£ på absolut ingenting. Helt jävla värdelöst! Köpte en present till min pojkvän i form av en matlagningskurs för oss på en av Jamie Olivers restauranger. Som jag nämnt råkade jag dock ut för magproblem och låg hemma med kramper hela veckan vilket resulterade att vi missade lektionen. Och tro inte att jag var lättövertalad när det kom till att skippa lektionen. Men när man knappt kan äta och tanken på mat gör en illamående är inte en matlagningslektion det bästa...Enligt hemsidan var man tvungen att avboka/omboka 7 dagar i förväg men jag skickade ändå iväg ett mail och pratade sedan i telefon med en från restaurangen som sa att om jag mailat kunde vi fixa det sen. Efter att inte fått någon som helt reaktion på mitt mail tog jag nu tag i det och ringde upp dem igen. Fick bara svaret att de har en väldigt strikt policy med sin 7 dagars avbokning och att det finns inget de kan göra. Men jag är välkommen att boka en ny lektion och betala den med. SKÄMTAR DE I HELVETE MED MIG?! Varför skulle ens en miljonsedel av mig vilja boka en ny lektion? Jag är för fan inte gjord av pengar.

Ja frustrationen är på en rätt hög nivå. Och ja, jag ska nog försöka att ringa dem imorgon när frustrationen lagt sig en aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0