Ge mig mat!

Som matälskare är det en aning frustrerande när just magen krånglar. Jag har inte kunnat äta normalt på en vecka och jag längtar till att laga en rejäl måltid och njuta av den. Igår jublade jag nog lite för tidigt när magen kändes bra hela dagen utan några kramper och jag kunde ändå äta en del. Det fick jag lida av denna morgon istället när jag vaknade upp med värkande mage igen. Det var bara att ta en tablett, strunta i föreläsningen och krypa ner i sängen igen. Bara det faktum att jag lyckades somna om och sov till kl 13, och därmed sovit mer än tolv timmar inatt, indikerar kanske att jag inte är helt frisk.

Så idag är jag extra lugn med att äta, yoghurt går i alla fall ner och till middag ska jag försöka koka mig en portion ris. Spännande mat här hör ni! Förhoppningsvis var dagen magvärk bara tillfälligt och att jag ändå är på bättringsvägen, annars får det nog bli ett nytt besök hos herr doktor. Jag vill kunna äta! En hungrig Jessica vet vi ju alla att det inte är den bästa Jessican ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0