Nya turister i London

Har garanterat haft en toppen helg här i London. Det var helt suveränt att träffa bästa syster yster och Christopher igen. Har vandrat runt på lite olika ställen och försökte umgås så mycket som möjligt. Mötte upp dem klockan nio på flygplatsen i lördags och sen dess känns det som att jag knappt varit på mitt rum förutom för att få mig några timmars sömn. Sällskapet botade garanterat lite av den hemlängtan jag börjat dra på mig lite den senaste tiden. Och nu är det sjukt nog bara en månad kvar innan jag ska åka hem över jul. Ett ytterligare besök av föräldrarna väntar den kommande helgen så fullt upp blir det och sen klarar jag mig nog tills jag får se alla i mitten av december. Är rätt glad att folk valt att komma i november. Det är verkligen nu man kommit in i alla rutiner och man blir lite fast i dem ibland också och vissa dagar kan nästan bli tråkiga. Och som sagt är det först nu hemlängtan har känts av så det är ju perfekt att förgylla november med lite kärlek från Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0