Sjukling

Varför må bra när man kan må skit? Och varför inte passa på att må skit när pojkvännen är på besök? Skulle sova igår natt och lyckades väl få någon timmas sömn innan jag vaknade av illamående och magkramper. Efter några minuters utspridd sömn och mycket ojjande så spydde jag när klockan började närma sig morgon. Efter det lyckades jag nog få någon timmes sömn innan jag vaknade av en ännu ondare mage, illamåendet var i alla fall bättre. Vid nio tiden lyckades jag somna om och sov nog till två tiden. Ni hör vilket underbart sällskap jag är va? Första helt lediga dagen den här veckan då jag och pojkvännen faktiskt hade tid att göra nåt skoj i stora staden London... Sen dess har jag försökt få i mig något att äta vilket gått sådär, lyckats med ett besök till närmsta affären när jag mådde som bäst och införskaffade magtabletter som inte hjälpte alls och yoghurt som lindrade en kort stund. Magen har värkt fram och tillbaka hela dagen men har kommit lindrigt undan med illamåendet åtminstone. Fråga mig inte vad det är som spökar för jag har inte den blekaste men håller tummarna krampaktigt för att jag får en bättre natts sömn och är roligare sällskap imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0