Mer träning

Mycket prat om träning blir det men jag och en av mina flatmates konstaterade just att förra veckans sju dagar bestod av sju stycken träningspass. Lördagen var dock en vilodag men pga att vi prövade på både yoga och bollywood dance på samma kväll slutade vi på sju pass ändå. För mycket tid någon?

Denna morgon vaknade jag även med ett aerobicspass kl 7.30. Skönt sätt att vakna på men själva träningsformen var inte riktigt min grej. Att studsa upp-och-ner med höga knän motiverade mig inte riktigt men ett bra träningspass var det ändå. Snart ska vi pröva på Dance for fitness och jag lär se lika klumpig ut som på de tidigare danspassen vi prövat men så länge man har ett leende på läpparna går det framåt! Eller som pilatesinstruktören säger "If you don't know what you're doing, just look good doing it".

Men vi hinner med annat än träning också! Lördagkväll/natt spenderade vi med att vandra runt i London city. Jag bidrog med idén då jag ville se bland annat London Eye och Big Ben i mörkret. Slumpen tog oss även till en übermysig uteservering och sedan strosade vi på Londons gator som var fullsmockade med folk redo för att festa.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0