Bildbomb

Här kommer en uppdatering i bilder från min första tid i London för er som inte har följt det enorma bildflödet på facebook. De kommer i en blandad ordning och i varierande kvalitet. Men de summerar en fullsmäckad vecka.
 
 
Kan det varit redan andra eller tredje kvällen som vi råkade springa på Jamie Olivers restaurang och vilka nöjda miner den gav.
Tre av mina korridorskompisar, en hollänska och två amerikanare. Fick lära mig nytt sätt att spela "Öl-spelet" på, så nog lär man sig saker här även om skolan inte har börjat än.
 
Första utekvällen då vi hittade en lite bar där ca 20-30 av oss internationella studenter hamnade. På bilden är det min svenska studiekamrat och en amerikanare som spenderar större delen av sin tid min korridor. Och sen är det tre trevliga hollänskor.

Campus Docklands där jag bor.
Campus Stratford där jag har mina lektioner. Blev dock lite besviken för det är endast en liten byggnad som är så här fin.


Party "Londonstyle" = Höga klackar, tajta klänningar och inga strumpbyxor. Jackorna tog vi dock på när vi skulle ut i kylan.

Getting ready for UV-party!

Utsikt när vi besökte Greenwich.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0