this is

Jag trodde att det skulle vara stundvis jobbigt att komma tillbaka till Sverige. Till det vanliga livet. Att inte hela tiden göra massa saker, att inte träffa massvis med folk. Men jag hade fel. Visst kan jag tänka tillbaka på stunder i London och tänka hur bra jag hade det. Och visst kan jag tänka att jag borde hålla kontakten med folk. Men jag trivs väldigt bra tillbaka i mitt liv här hemma. De flesta kvällar spenderas i soffan och en varm famn och dagarna med plugg eller renovering. Men jag gillar det. Det är så jag vill ha det.

Äventyr är bra men det trygga hemmet är det lite som slår i slutändan.

Inofficiellt bor jag med min pojkvän och även om det gick fortare att komma dit än jag trodde är jag glad över det. Glad över att jag alltid får vakna bredvid honom och somna i hans famn. Att jag får mig som en komplett idiot men att han är kvar likväl. Att jag kan gråta ut och säga precis vad jag känner utan att bli dömd. Att jag vet att när jag behöver honom så finns han där för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0